نوشته شده توسط : آذر یوسفی

رستوران بیتی در استانبول

 

این رستوران دارای رتبه 9 از ده هزار رستوران ثبت شده استانبول را دارا می باشد.این رستوران جایزه بهترین رستوران سال 2012 را از آن خود کرده است.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور استانبول زمستان 94 میگذارد. این رستوران مکان بسیار مناسبی برای قرارهای خانوادگی , کاری و سایر قرارهای مورد علاقه مسافرین می باشد.مسافرین میتوانند در این رستوران از صبح تا شام از سرویسهای مختلف آن برای صبحانه نهار و شام استفاده کنند.سرویسهای ویژه این رستوران قیمتی حدود 25 الی 100 دلار را در بر میگیرد.در تور استانبول نوروز 95 از امکانات این رستوران استفاده کنید.

رستوران بیتی در استانبول

 

رستوران کی یی استانبول

یکی از رستوران های معروف استانبول ، رستوران Kiyi است .  رستوران Kiyi استانبول از سال ۱۹۶۴ مشغول فعالیت و ارائه لذیذ ترین غذاها در محیطی دنج و راحت به گردشگران تور استانبول نوروز 95 می باشد . این رستوران محبوب ترین رستوران دریایی استانبول به شمار می رود . طراحی داخلی آن به همراه نقاشی های بومی روی دیوار فضای دلنشینی ایجاد کرده است .ین رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور استانبول زمستان 94 میگذارد.

رستوران کی یی استانبول

 

مطالب مرتبط:

رستوران بیتی استانبول

رستوران کی یی استانبول

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های استانبول,بهترین رستوران استانبول,ارزان ترین رستوران استانبول, رستوران خوب استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

مرکز خرید آک استانبول 

markaz kharid ak istanbul

مرکز خرید آک استانبول پر طرفدارترین مرکز خرید و بهترین مرکز خرید دنیا  با وسعتی زیاد  در ماه مارس 1994 افتتاح گردید که از  جمله مرکزهای خرید شلوغ استانبول می باشد ، مرکز خرید تجاری با 32 کافه و رستوران و 264 مغازه بزرگ و 1500 محل پارک برای اتومبیل مدعی که در ماه تا 1/5  میلیون نفر از این مرکز خرید تجاری و تفریحی بازدید کرده و خرید می کنند.در تور استانبول نوروز 95 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. در روزهای معمولی در یک هفته میانگین بین چهل  تا چهل و پنج هزار نفر از مرکز خرید آک مرکز دیدن می کنند و برای خرید می روند که در روزهای تعطیلی پایان هفته و روزهای عید این عدد به بیشتر از هفتاد هزار نفر هم می باشد. مرکز خرید تجاری و  تفریحی آک استانبول در ناحیه اتیلر  با مساحت صد و هشتاد هزار متر مربع محل سرپوشیده ساخته شده است. در مرکز خرید 2 آسانسور پانارومیک و  41 پله برقی و 30 آسانسور معمولی برای رفت و آمد به عموم مردم و مسافران تور استانبول نوروز 95 ساخته شده است. مرکز خرید آک استانبول همه روزه در ساعت 10 صبح الی 10 شب آماده بازدید خریداران و بازدیدکنندگان می باشد.

آدرس مرکز خرید آک استانبول : منطقه اتیلراستانبول 

 

مرکز خرید آک استانبول

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95

 

تور استانبول زمستان 94

مرکز خرید آک استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

مکانهای تاریخی معروف در استانبول

 

 کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان استانبول از قصرهای پیشین عثمانی است که در تنگه خلیج بنا شده است جایی که بهترین و مناسب ترین مکان برای ساخت قصر و کاخ بزرگان به شمار می رفت. این کاخ در ساحل اروپایی بسفر در میان محله‌های بشیکتاش و اورتاکوی استانبول واقع شده است.در تور استانبول تعطیلات بهار 95 به دیدن این کاخ بروید. این کاخ به دستور سلطان عبدالعزیز و توسط معمارهنرمند سرکیس ، در سال  1871 میلادی ساخته شد. کاخ چراغان استانبول از معماری بسیار زیبا و منحصر به فردی برخوردار بود و قدمتی تاریخی دارد که  با چوب ، سنگ های مرمر ، ستون های حجاری شده ، فرش هایی نفیس و مبلمانی که در ساخت آن از  آب طلا و صدف استفاده شده  و با درهای معبد گونه طراحی و تزیین شده. متاسفانه این بنای باشکوه در سال 1910سوخت و تا مدت ها بعد به ویرانه ای تبدیل شده بود.این بنا در تور استانبول نوروز 95 بسیار بازدید دارد. در نهایت پس از تعمیرات و رسیدگی به ساختمان این کاخ مجلل و افزودن تاسیساتی خاص ، این کاخ به هتلی 5 ستاره تبدیل گشت و امروزه علاقه مندان به بناهای تاریخی و گردشگران تور استانبول از آن بسیار استقبال می نمایند .

 

مسجد رستم پاشا در استانبول از جاذبه های تاریخی معروف تور استانبول در سال 1561 به دستور رستم پاشا صدر اعظم قانونی و توسط معمار سینان ساخته شده است . با توجه به اینکه اراضی منطقه امین اونو هم مرکز تجاری و هم گود بود معمار سینان در زیر این مسجد مخازن و دکانهایی ساخته است .در تور لحظه آخری استانبول به دیدار این مسجد بروید. ارزش اصلی مسجد ناشی از نقوش گلهایی مانند میخک ، مینا ، لاله ، رز و زنبق بعنوان نمونه بسیار زیبایی از چینی کاری از نیک در قرن 16 هم در دیوارهای شبستان ورودی و هم در ستونهای پافیلی داخلی است . این چینی کاریها که جزو آثار هنری بسیار ظریف است در بین زیباترین نمونه های دوران کلاسیک قرار دارد . این مسجد همانند یک موزه چینی کاری می باشد. این مسجد از سوی اسمه خان سلطان دختر سلطان سلیم سوم و به یادبود شوهرش صدر اعظم محمد پاشا در سال 1671 و توسط معمار سینان ساخته شده است .در تور استانبول 95 این مسجد را فراموش نکنید. داخل مسجد و تا دامنه گنبد با زیباترین چینی های آن تزئین یافته است . کلاهک منبر نیز از جنس چینی است. 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای تاریخی معروف در استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و از 11 طبقه و 270 اتاق تشکیل شده است این هتل در بهترین قسمت استانبول، در در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی در تور استانبول تعطیلات عید 95  برخوردار است . این هتل به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک می باشد از این رو دسترسی به این مناطق را برای مسافران تور استانبول آسان نموده است. این هتل در 1/7 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 2/2 کیلومتری برج گالاتا و 4/3 کیلومتری بازار بزرگ قرار دارد.

تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون 42 اینچ، میز ، وای فای رایگان، تلفن، آب معدنی رایگان، حمام، سشوار، دماسنج، تهویه، مینی بار و دمپایی می باشند. این هتل اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل مارتی استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، آسانسور، 4 اتاق جلسه، صبحانه بوفه، رستوران، کافی شاپ، روزنامه رایگان در لابی، لاندری، نگهداری از کودکان، خدمات ازدواج و ....در تور استانبول تعطیلات فروردین 95  اشاره کرد.

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارتی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی کاخ دلمه‌ باغچه،برج گالاتا و میدان تقسیم واقع شده است و تا مرکز خرید معروف نیسانتاسی 15 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل از 136 اتاق برخوردار است و تمامی اتاق ها دارای سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام، تلویزیون، ماهواره،رادیو، تلفن، سشوار و ... در تور استانبول نوروز 95 می باشند. در اطراف هتل رستوران ها و کافه های متنوعی وجود دارد که گردشگران تور استانبول می توانند در آن رستوران ها از غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرند.

از امکانات هتل دبلیو استانبول در تور استانبول بهار 95  می توان به اتاق های ویژه معلواین، سالن غذا خوری، کافی شاپ، سیستم تهویه ایر کاندیشن، اتاقهای خالی از حساسیت، تعمیر و واکس کفش، پذیرش ۲۴ ساعته، ریلکسیشن با ماساژ، خدمات کپی و ارسال فکس، سرویس نگهداری کودکان، اتاق های بدون آلودگی سیگار، آبگرم و مرکز ماساژ، خشکشویی، باشگاه ورزشی، تراس، دارای آسانسور، لاندری، امکان برگزاری همایش ها، محیط باز حیاط فضای سبز، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، اتو کشیدن البسه، تورهای داخلی برای میهمانان تور استانبول فروردین 95  ، نظافت اتاق، اجاره ماشین و ... اشاره نمود.

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دبلیو استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

مراکز خرید معروف استانبول

 

مرکز خرید هیستوریا در استانبول در منطقه فاتح که یکی از مناطق قدیمی و تاریخی استانبول است ، قرار دارد . این پاساژ دارای  کافه و رسنورانهایی در فضای باز است و از سقف شیشه ای این مرکز خرید می توان نور خورشید را دید. در این مرکز ، فروشگاههای مختلفی از جمله لباس و دکوراسیون منزل و سوپر مارکت و …برای خرید مسافران تور استانبول دی 94  وجود دارد و خدماتی مثل خیاطی ، خشکشویی ، سالن واکس و …  ارائه می دهند . سینمای بزرگ با ۸ سالن نمایش ، زمین بولینگ ، زمین بازی کودکان ، مسجد و … از دیگر امکانات مرکز خرید هیستوریا به شمار می آیند .برندهای مهم دنیا در این مرکز خرید شعبه دارند و بورس پوشاک آن بیش از سایر فروشگاهها به چشم می آید . هنگام خرید در این مرکز خرید در تور استانبول پاییز 94 می توانید از اصل بودن چیزی که میخرید اطمینان داشته باشید . این فروشگاه ۶ طبقه است که طبقات ۱ تا ۳ این مرکز به پوشاک خانمها و آقایان در تور استانبول اختصاص دارد و تعداد زیادی از مارکهای معتبر پوشاک در فروشگاههای خود لباسهای مد روز را ارائه می کنند .مرکز خرید هیستوریا در نزدیکی چهار راه آکسارای قرار دارد و گردشگران توراستانبول که در هتل های در منطقه فندوق زاده و آکسارای اقامت دارند ، به راحتی میتوانند به هیستوریا مراجعه کنند.

 

 

 

مرکز خرید متروسیتی جزو مراکز خرید معروف استانبول است که یکی از ویژگی های مهم این است که برای وارد شدن به آن از همان ایستگاههای مترو نیز ورودیهایی فراهم شده و بنابراین بازدیدکنندگان توراستانبول برای ورود به متروسیتی نیازی به خروج از ایستگاه مترو ندارند.این فروشگاه 3 طبقه زیرزمین دارد و هر طبقه دارای سالن غذاخوری و کافه تریا می شود.مترو سیتی مرکز خرید ساده و بی‌ادعایی است و می‌توان اجناس خوبی با قیمت‌های مناسب در آن پیدا کرد. در این مرکز خرید یک رستوران به نام اسکندر کباب وجود دارد که پیشنهاد می شود در تور لحظه آخری استانبول حتما غذای این رستوران را امتحان کنید.

 

 

 

مرکز خرید زورلو (Zorlu center) یک مجتمع چند منظوره در محله Zincirlikuyu در منطقه اروپایی استانبول ترکیه است که در سال 2013 افتتاح شد. مرکز خرید زورلو در محل اتصال اروپا به آسیا در نزدیکی پل بسفر و خیابان Büyükdere واقع شده است که باعث رونق کسب و کار در منطقه مرکزی شده است.در تور استانبول زمستان 94 حتما از اینجا خرید کنید. این مرکز خرید شامل PSM (بزرگترین مرکز هنرهای نمایشی در کشور) و اولین فروشگاه اپل در کشور ترکیه نیز می باشد.این مرکز شامل 4 برج، 5 تابع از جمله یک میدان عمومی، فضای اداری و فضای مسکونی است. در طراحی این مرکز گفته می شود که ترکیبی از معماری مدرن و معماری تاریخی می باشد. این مرکز دارای فضای سبز بسیار بزرگی نیز برای گردش مسافران تور استانبول می باشد. این مرکز شامل یک سالن تئاتر 770 نفره و یک سالن کنسرت با 2300 صندلی می باشد. هتل های رافلز استانبول در سپتامبر 2014 در این مرکز خرید باز شد. مرکز خرید این مجموعه نیز شامل رستوران ها و کافه های متعددی برای مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی کاخ دلمه‌ باغچه،برج گالاتا و میدان تقسیم واقع شده است و تا مرکز خرید معروف نیسانتاسی 15 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل از 136 اتاق برخوردار است و تمامی اتاق ها برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول  دارای سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام، تلویزیون، ماهواره،رادیو، تلفن، سشوار و ... می باشند. در اطراف هتل رستوران ها و کافه های متنوعی وجود دارد که گردشگران تور استانبول می توانند در آن رستوران ها از غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرند.

در تور استانبول 94 حتما این هتل را امتحان کنید.

از امکانات هتل دبلیو استانبول می توان به اتاق های ویژه معلواین، سالن غذا خوری، کافی شاپ، سیستم تهویه ایر کاندیشن، اتاقهای خالی از حساسیت، تعمیر و واکس کفش، پذیرش ۲۴ ساعته، ریلکسیشن با ماساژ، خدمات کپی و ارسال فکس، سرویس نگهداری کودکان، اتاق های بدون آلودگی سیگار، آبگرم و مرکز ماساژ، خشکشویی، باشگاه ورزشی، تراس، دارای آسانسور، لاندری، امکان برگزاری همایش ها، محیط باز حیاط فضای سبز، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، اتو کشیدن البسه، تورهای داخلی برای میهمانان تور استانبول ، نظافت اتاق، اجاره ماشین و ... اشاره نمود.

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل بودو استانبول از جمله هتل های 3 ستاره  شهر استانبول به شمار می رود که در مرکز شهر استانبول و در مجاورت منطقه تاریخی آن قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 15 کیلومتر می باشد. یکی از ویژگی های این هتل نزدیکی به مراکز خرید و دسترسی آسان به آن ها می باشد از جمله مراکز خریدی که در نزدیکی این هتل قرار دارد می توان به آکسارای و لاله اشاره کرد . اقامت در این هتل در تور لحظه آخری استانبول سرشار از خاطره و آرامش می باشد.همچنین تا بازار بزرگ نیز 10 دقیقه فاصله دارد. هتل بودو استانبول شامل 46 اتاق می باشد که هر یک از اتاق ها به سبک ترکی و مدرن طراحی گردیده اند، اتاق ها شامل سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق سه تخته، اتاق خانوادگی، اتاق معمولی و سوئیت می باشند که به خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، حمام شخصی و ... مجهز می باشند. در این هتل صبحانه به  صورت بوفه برای میهمانان تور استانبول سرو می شود.

امکانات هتل بودو استانبول برای گردشگران تور استانبول شامل  رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاق های پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، گرمایش ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ،  فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل و منطقه بدون سیگار می باشد.

 هتل بودو استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

مرکز خرید زورلو (Zorlu center) یک مجتمع چند منظوره در محله Zincirlikuyu در منطقه اروپایی استانبول ترکیه است که در سال 2013 افتتاح شد. مرکز خرید زورلو در محل اتصال اروپا به آسیا در نزدیکی پل بسفر و خیابان Büyükdere واقع شده است که باعث رونق کسب و کار در منطقه مرکزی شده است. این مرکز خرید شامل PSM (بزرگترین مرکز هنرهای نمایشی در کشور) و اولین فروشگاه اپل در کشور ترکیه نیز می باشد.در تور استانبول پاییز 94 حتما از این بازار خرید کنید.این مرکز شامل 4 برج، 5 تابع از جمله یک میدان عمومی، فضای اداری و فضای مسکونی است. در طراحی این مرکز گفته می شود که ترکیبی از معماری مدرن و معماری تاریخی می باشد. این مرکز دارای فضای سبز بسیار بزرگی نیز می باشد. این مرکز شامل یک سالن تئاتر 770 نفره و یک سالن کنسرت با 2300 صندلی می باشد. هتل های رافلز استانبول در سپتامبر 2014 در این مرکز خرید باز شد. مرکز خرید این مجموعه نیز شامل رستوران ها و کافه های متعددی برای مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

موزه های معروف در استانبول

 

موزه کاریه استانبول بعد از موزه ایاصوفیا یکی از مهمترین بناهای تاریخی دوره بیزانس در استانبول می باشد که در قرن یازدهم ساخته شد. دیوارهای این بنا با موازئیک های با صنعت نقاشی و هنر اواخر بیزانس متعلق به قرن چهاردهم تزئین شده است که در نوع خود بسیار زیبا و دیدنی می باشد. در درون این موازئیک ها می توان تصاویری از زندگی حضرت مسیح و حضرت مریم را مشاهده نمود. در اطراف این موزه خانه هایی از چوب بنا شده که جایی مناسب و به دور از هیاهو برای نوشیدن یک فنجان چای و یا قهوه در تور استانبول می باشد.موزه کاریه در سال ۵۳۴ در زمان جاستینیانوس توسط عزیز تئودیوس ساخته شد و با انتقال امپراطوری بلاکهرنیا به این قسمت اهمیت ویژه یافت. در سال ۱۵۱۱ فرمانروای امپراطوری بزرگ عثمانیان فاتیح سلطان مهمت دستور داد که کلیسا به مسجد تبدیل بشود و از سال ۱۹۴۸ مسجد به موزه تبدیل شد  . در تور استانبول حتما از این موزه دیدن کنید.

 

 

 

استانبول حرفهای زیادی از فرهنگ ، تمدن و تاریخ ترکیه دارد و آثار تاریخی استانبول در موزه های این شهر دیده می شوند.همچنین یکی دیگر از موزه‌های استانبول که ردپای فرهنگ ایران در آن دیده می‌شود، موزه "خانه مولوی"میباشد.موزه خانه مولوی در استانبول از جاذبه های گردشگری تور استانبول آبان 94 ویژه شیوه زندگی و وسایل در اویش میباشد.البته در این موزه نسخه‌ای خطی از مثنوی مولوی به زبان پارسی نگهداری می‌شود که مربوط به سال ۱۴۷۵ میلادی میباشد.انگونه که گفته شده خطاط این اثر مصطفی یاسرزاده معرفی شده است.پیشنهاد میکنیم درسفر تور استانبول وقتی را برای بازدید از این موزه ها اختصاص بدهید .

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود ، این هتل تا میدان تکسیم 100 متر فاصله دارد و در چند قدمی آن ، رستوران ها و مغازه های خیابان استقلال قرار دارد. هتل میدتاون از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است از این رو گزینه بسیار مناسبی برای مسافران تور استانبول به شمار می رود این هتل در نزدیکی تنگه بسفر و خیابان پر جاذبه استقلال واقع شده است و تنها 4 دقیقه تا  ایستگاه متروی تکسیم و 3 دقیقه تا ایستگاه ترامو فاصله دارد. هتل میدتاون دارای 80 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، میز کار، حمام مدرن، دمپایی، بطری آب آشامیدنی رایگان و ... می باشند.اقامت در این هتل در تور استانبول تعطیلات مهر 94 سرشار از خاطره می باشد. این هتل  تا جاذبه گردشگری کاخ دلمه باغچه 15 دقیقه و تا برج گالاتا 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد همچنین فرودگاه بین المللی آتاترک نیز در 19/3 کیلومتری هتل است.

از امکانات هتل میدتاون استانبول برای مسافرین تور استانبول مهر 94 می توان به رستوران، بار، روم سرویس، ترانسفر اتومبیل، اجاره اتومبیل، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، خدمات اتاق وی آی پی، اتاق جلسه، واکس، پذیرش 24 ساعته، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، آسانسور، روزنامه، اتاق پاک و ...

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول

 

هتل مارتینز استانبول

هتل مارتینز استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود. این هتل در خیابان Laleli قرار دارد که تنها فاصله ای چند قدمی تا جاذبه های توریستی و تاریخی شهر مانند بازار بزرگ استانبول ، قصر و موزه توپکاپی و مسجد کبود دارد. همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی حدود 15 کیلومتر فاصله دارد . هتل مارتینز استانبول از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی شرایط بسیار مناسبی را داراست از این رو این هتل شیک و مجلل گزینه بسیار خوبی برای مسافران تور استانبول آبان 94 به شمار می رود.

هتل مارتینز استانبول دارای 90 اتاق مدرن و مبله می باشد که به امکانات رفاهی روز مجهز اند. تمامی اتاق ها تماشای منظره زیبای شهر استانبول را به شما هدیه می دهند و مجهز به  سیستم حرارتی و برودتی ، سرویس حمام ، سشوار، تلفن و تلویزیون می باشند. در هتل مارتینز استانبول صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. همچنین میهمانان تور استانبول تعطیلات پاییز 94  می توانند از رستوران و اینترنت پر سرعت رایگان هتل استفاده نمایند.

از دیگر امکانات هتل مارتینز استانبول می توان به سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، اینترنت ، خدمات خشکشویی و اتوشویی ، پزشک ، اتو پارک ، رستوران سرپوشیده و... اشاره کرد.

هتل مارتینز استانبول

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

مسجد رستم پاشا یکی دیگر از شاهکارهای معمار سنیان در استانبول می باشد. این مسجد در سال ۱۵۶۱ میلادی به دستور رستم پاشا ، وزیر بزرگ و داماد سلیمان اعظم بنا نهاده شد و نمایشگر بهترین معماری و كاشیكاری عثمانی است. گفته می‌شود كه این مسجد پیش الگوی شاهكار معمار سنیان، مسجد سلیمیه است.بالای پله‌های ورودی، ایوان زیبای ستون‌دار مسجد است و از میان آنها نمای كاشیكاری شده مسجد با كاشی‌های ایزنیك پیداست که از همان نوع كاشی‌های زیبای داخل و یك گنبد بسیار زیبا توسط چهار ستون استوار شده است.كاشی كاری‌های بسیار گرانقیمت و پراقبال حكایت از ثروت و نفوذ رستم پاشا دارند. در تور لحظه آخری استانبول دیدار از این اثر تاریخی را از دست ندهید.

 

مسجد رستم پاشا استانبول

 

مسجد رستم پاشا استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

مرکز خرید گالریا ولین مجتمع تجاری مدرن و به سبک اروپایی تور ترکیه که در سال 1988 در استانبول افتتاح شد. معماری مرکز خرید گالریا ترکیه از  روی مراکز خرید گالریا در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس  الهام گرفته  شده است. مرکز خرید گالریا در استانبول که از معروفترین بازارهای استانبول می باشد در زمینی به مساحت هفتاد و هفت هزار متر مربع در جاده ساحلی آتاکوی قرار گرفته است و شامل مغازه های گوناگون با برندهای معروف،سالن بولینگ،سینما رستوران و اسکیت روی یخ نیز می باشد.در تور استانبول 94 خرید از این مرکز خرید را از دست ندهید. مرکز خرید گالریا در استانبول در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان برگزیده شد .برای افرادی که به دنبال معتبرترین کالا با برند می باشند میتوانند از این مرکز خرید استفاده کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و از 11 طبقه و 270 اتاق تشکیل شده است این هتل در بهترین قسمت استانبول، در در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است . این هتل به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک می باشد از این رو دسترسی به این مناطق را برای مسافران تور استانبول مهر 94 آسان نموده است. این هتل در 1/7 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 2/2 کیلومتری برج گالاتا و 4/3 کیلومتری بازار بزرگ قرار دارد.تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون 42 اینچ، میز ، وای فای رایگان، تلفن، آب معدنی رایگان، حمام، سشوار، دماسنج، تهویه، مینی بار و دمپایی می باشند. این هتل اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای مسافران تور استانبول شهریور 94 به ارمغان می آورد.از امکانات هتل مارتی استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، آسانسور، 4 اتاق جلسه، صبحانه بوفه، رستوران، کافی شاپ، روزنامه رایگان در لابی، لاندری، نگهداری از کودکان، خدمات ازدواج و .... اشاره کرد.

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

مرکز خرید آک استانبول

مرکز خرید آک استانبول از جذابترین مراکز خرید دنیا می باشد که دارای مساحتی زیاد در سال 1994 در ماه مارس تاسیس شد که از شلوغترین مراکز خرید استانبول می باشد ، مرکز خرید آک استانبول دارای  32 کافی شاپ و رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه می باشد. مرکز خرید آک استانبول در ناحیه اتیلر استانبول با مساحت 180 هزار متر مربع در فضایی سرپوشیده تاسیس شده است. در مرکز خرید آک استانبول دو آسانسور پانارومیک و  پله برقی و 30 آسانسور معمولی برای آسایش و رفاه عموم مردم و مسافران تور استانبول ساخته شده است. مرکز خرید آک استانبول در اکثر روزها در ساعت 10 صبح تا 10 شب برای بازدیدکنندگان و خریداران باز می باشد و آماده ارائه خدمات می باشد.

آدرس مرکز خرید آک استانبول : منطقه اتیلر استانبول

مرکز خرید آک استانبول

 مرکز خرید آک استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

مسجد سلطان احمد استانبول

 مسجد سلطان احمد استانبول

مسجد زیبای آبی در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده است . این مسجد در بیشتر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است . ورودی برای بازدید رایگان می باشد ،  در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع می باشد .شخص سلطان احمد تمایل داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا استانبول در رقابت باشد و تقریبا توانسته در این کار موفق باشد. مسجد سلطان احمد استانبول از جاذبه های گردشگری مهم استانبول می باشد . برای بازدید از مسجد سلطان احمد تور استانبول و مکانهای مذهبی به یاد داشته باشید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان باشند که از رسومات این منطقه است. در صورت فراموش کردن می توانید از مسجد امانت بگیرید. مسجد سلطان احمد استانبول از شاهکارهای معماری اسلامی است. شاید این مسجد مهمترین مسجد استانبول باشد و البته تور استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده شده است که تنها در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد بسیار زیبا وجود دارد که در داخل مسجدها از معماری و طراحی بی نظیری استفاده شده است.


 

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا یا کلیسای حاجیا صوفیا استانبول که معنی آن کلیسای معرفت الهی است ، از دیدنی های زیبای استانبول و با معماری خیلی جالب بیزانس می باشد. ارتفاع و بلندی گنبد بزرگ مسجد ۵۶ متر است و به گونه ای طراحی شده که نماد و سنبل بهشت محسوب می شود و به انگار در فضا معلق است. آثار هنری زیبای مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه به سپرهای دایره ای شکل عثمانی که روی این سپر ها آیه های قرآنی نوشته شده و موزاییک های بیزانسی می باشد. بعدادر چهار طرف مسجد چار مناره اضافه و ساخته شد و با فتح استانبول به وسیله سلطان محمد فاتح در سال 1453 کلیسا به مسجد تبدیل شد. البته قبل از تبدیل شدن به کلیسا از معبدهای رومی بود. در سال  1935 این مسجد ایا صوفیه تور استانبول به موزه تبدیل شد.  امپراطور تصمیم داشت از کلیسا زیباترین و بزرگ ترین کلیسا را بسازد کلیسای ایا صوفیا در اصل در سال 325 میلادی ساخته شد. دو معمار و ده هزار کارگر و  و با حجمی از طلا شروع به کار کردند. کلیسا در سال 537 افتتاح شد. کلیسا بعد از فتح استانبول بوسیله عثمانیان به مسجد تغییر کرد و مناره هایی اضافه شد .  در سال 1935  آتاتورک تصمیم گرفت به موزه ای فرهنگی تبدیل نماید. ارتفاع و بلندی گنبدهای مسجد از سطح زمین 54 متر می باشد و در کل 107 ستون در قسمت داخلی ساختمان مسجد ایجاد شد .

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 

هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا هتلی پنج ستاره است که آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد. اتاقهای هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا بسیار راحت و تمییز است و بسیار زیبا چیدمان و طراحی شده است .خدمات و امکانات رفاهی هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا مانند:  ماساژ ، جکوزی ، سونا ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ،  ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد. امکانات دیگر هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا دارای ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از اطفال است. هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا  192 اتاق مجلل و زیبا برای خود دارد. در هتل تایتانیک بیزینس تور استانبول آنتالیا فروشگاه هایی وجود دارد که مایحتاج خود را می توانید از این فروشگاه هتل تهیه نمایید . همچنین صرافی در هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا می باشد که می توانید در کوتاه ترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام داده و تفریح و گشت و گذار بپردازید. در هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا  اتاق جلسه مجهزی هم وجود دارد . هتل باغ زیبایی دارد که بسیار مناسب برای استراحت و آرامش است. مسافران و میهمانان مي توانند در فعاليت های هتل مانند :  اسکواش، پينگ پنگ، بيليارد شرکت داشته باشند . آرایشگاه در هتل تایتانیک بیزینس تور استانبول آنتالیا وجود دارد که در طول اقامت خود می توانید آراسته باشید .


هتل ددمان استانبول

 

هتل ددمان استانبول هتلی پنج ستاره است این هتل زیبا در منطقه تجاری و اداری شهر تور استانبول واقع شده است و برای مسافران و میهمانان خود اقامتی شیک و به یادماندنی را مهیا کرده است و منطقه های مختلف شهر به راحتی قابل دسترس می باشد. هتل ددمان استانبول مکانهای مناسبی برای آرامش میهمانان تدارک دیده است . هتل ددمان استانبول در مرکز شهر است و جاذبه های فرهنگی , هنری و معماری را در این شهر می توانید بینید. همچنین هتل ددمان استانبول به ایستگاه مترو نزدیک می باشد و می توانید به راحتی به گشت شهری و خرید و ملاقات های خود بپردازید. مسافران و میهمانان می توانند بعد از یک روز طولانی، در باشگاه هتل ددمان تور استانبول در سونا و یا در استخر به ورزش مورد علاقه خود بپردازند و استراحت نمایند . در شب نیز رستوران هتل ددمان استانبول برای مسافران خود غذاهای لذیذ و متنوع را مهیا کرده است . در هتل ددمان استانبول فروشگاهی می باشد که مایحتاج خود را می توانید از این فروشگاه تهیه نمایید. هتل ددمان استانبول برای میهمانان و مسافران معلول عزیز هم امکاناتی را تدارک دیده است تا این عزیزان از اقامت در این هتل و سفر خود لذت ببرند و در آسایش باشند. هتل ددمان تور استانبول خشکشویی و اتوشویی هم دارد که می توانید در مدت اقامت نیز آراسته باشید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 

پارک گلهانه استانبول یکی از قدیمی ترین و از بزرگترین پارکهای شهر استانبول است که نام آن از کلمه فارسی گلخانه گرفته شده است.در زمان عثمانی پارک گلهانه قسمتی از باغ های محوطه قصر توپکاپی بوده است. گل های رز و لاله این پارک بسیار زیبا هستند و نام گلخانه نیز به این علت به این پارک داده شده است.اولین مجسمه اتاتورک در سال 1925 سون گاتس و موزه تاریخ علم و تکنولوژی در اسلام در این پارک قرار دارند.این موزه در سال 2008 توسط نخست وزیر ترکیه افتتاح شد و تعداد 140 مدل از اختراعات دانشمندان اسلامی در زمینه علوم مختلف در آن به نمایش گذاشته شده ست و محیطی زیبا برای گذراندن اوقات فراغت خانواده ها و گردشگران تور استانبول خرداد 94 ایجاد کرده است.

 

پارک گلهانه در استانبول

پارک گلهانه در استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک گلهانه در استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن تفریحی استانبول,مراکز دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

پارک امیرگان یکی از بزرگترین پارکهای عمومی استانبول , پارکی تاریخی است که در امیرگان،درهمسایگی تنگه‌ی بسفر و درناحیه‌ی ساریر استانبول قراردارد . از مهمترین درختان این پارک می توان به درختان کاج سنگی،کاج ترکی،کاج حلب،کاج آبی،کاج سپید شرقی،کاج دریایی،سرو ژاپنی،صنوبرنروژی، صنوبرآبی،سرو اطلس،سرو هیمالیایی،سرو لبنانی،چنار،درخت زبان گنجشک،فندق،درخت بید بابل،بلوط مجار،صنوبرسپید کولورادو،درخت چهل سکه،سرو سرخ کالیفرنیا،درخت ماموت ساحلی و درخت کافور اشاره کرد.در این پارک سه رستوران و کافه تریا وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه درآن ارائه می شود.میزهایی نیز درخود پارک جهت پیکنیک و تفریح و گردش مسافرین تور لحظه آخری استانبول درنظر گرفته شده است.

 

پارک امیرگان استانبول

پارک امیرگان استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک امیرگان استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن تفریحی استانبول,مراکز دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

مرکز تفریحی ویالند یکی از جدیدترین و جذاب ترین پارک های تفریحی استانبول واقع در محل اروپایی ترکیه در قسمت Golden Horn ساخته شده است که فاصله آن از سمت میدان تکسیم یا تقسیم حدود سیزده کیلومتر راه است.ساخت این مجموعه عظیم از سپتامبر 2011 آغاز شد و در تاریخ 26 می 2013 درهای این مجموعه به روی علاقمندان باز گردید.محیطی که این پارک را در آن ساخته اند حدود یک میلیون متر مربع مسافت دارد و اسباب تفریح و وسایل بازی فراوانی از جمله Splash Coaster (ترن هوایی آبی) که ترکیبی است از آبشارهای طبیعی با لذت استفاده از ترن هوایی؛ Family Coaster (رولر کستر خانوادگی) ؛ Rafting Ride ( یک ماجراجویی 700 متری در وسط یک آبشار وحشی)، تونل وحشت، جت اسکی، سینما، King Kong در ارتفاع 15 متری و بولینگ را برای تفریح مسافرین تور استانبول خرداد 94 دارا میباشد.

 

شهربازی ویالند استانبول

 

شهربازی ویالند استانبول

 

شهربازی ویالند استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: شهربازی ویالند استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن تفریحی استانبول,مراکز دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل آسپن استانبول

هتل چهار ستاره آسپن استانبول  istanbul Aspen Hotel در مرکز شهر استانبول قرار گرفته و مسافت کوتاهی تا بازار بزرگ فاصله دارد. هتل امکاناتی را از قبیل اینترنت رایگان و بوفه صبحانه به میهمانان تور استانبول خرداد 94 خود ارائه میدهد.اتاقها به راحتی آراسته و از سیستم تهویه مطبوع وتلویزیون با گیرنده ماهواره برخوردار میباشند. برخی نیز به چشم انداز دریای مرمره مشرف میباشند.میهمانان تور استانبول 94 میتوانند از خدمات حرفه ای ماساژ بهره مند شده و در جکوزی واقع در طبقه هشتم به استراحت بپردازند. جکوزی نیز به دریای مرمره مشرف میباشد. حمام سنتی ترکی و سونا از دیگر امکانات رفاهی هتل به شمار میروند.هتل دارای دو کافه و یک رستوران بوده که با سرو خوراکهای اصیل ترکی و بین المللی از میهمانان تور لحظه آخری استانبول پذیرایی میکند.

 
هتل آسپن استانبول
 
 
هتل آسپن استانبول
 
 
هتل آسپن استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسپن استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل آوانگارد استانبول

نام قدیمی این هتل , هتل گلدن ايج 2  GOLDEN AGE  میباشد که درسال 2014 بازسازی ونام این هتل تغییر کرده است .موقعیت جغرافیایی این هتل در 15 کیلومتری فرودگاه آتاترک و در حوالی میدان تکسیم می باشد .از نظر مکانی این هتل در بهترین مکان قرار گرفته است زیرا بهترین دسترسی به مراکز خرید و مکانهای تفریحی سیاحتی را در بر میگیرد.هتل آوانگارد استانبول دارای 84 اتاق می باشد که با پنجره های دوجداره از ورود هرگونه سروصدا به اتاق جلوگیری می کنند.از امکانات این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول می توان به استخر سر پوشیده , سونا , حمام ترکی , مینی بار , سالن کنفرانس , ماساژ , بیلیارد ,خوشکشویی,  اتوشویی , صندوق امانات اشاره کرد.امکانات اتاقها و پذیرایی نیز شامل سیستم گرمایشی و سرمایشی , تلویزیون , تلفن , سرویس حمام , 2 رستوران (بوفه باز)  , رستوران با ظرفیت 120 نفر با غذاهای ترکی و بین المللی می باشد.

 

هتل آوانگارد استانبول

 

هتل آوانگارد استانبول

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آوانگارد استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل ددمان استانبول

هتل ددمان استانبول در منطقه تجاری و اداری اصلی استانبول واقع است و همچنین دسترسی را به نقاط اصلی شهر برای مسافرین تور استانبول 94 آسان کرده است.همچنین عصرها می توانید از شام لذیذ رستوران این هتل غذا و بعد از آن در بارها از نوشیدنی های متنوع آن را سرو کنید.این هتل دارای امکاناتی برای معلولین و اتاق های VIP نیز است. همچنین مجاورت با ایستگاه مترو، موجب شده تا به راحتی به قرارهای کاری خود برسید.مسافرین گرامی تور استانبول خرداد 94 میتوانند، پس از یک روز طولانی، با ورزش در باشگاه ، خستگی را از خود دور کرده؛ در سونا استراحت کنند ویا در استخربه آبتنی بپردازند. عصرها، رستوران هتل شما را به صرف شام لذیذ فرا میخواند وپس ازآن هم میتوانید در بارها، نوشیدنی مورد علاقه تان را انتخاب کنید.هر وقت هم که تمایل داشتید؛ به اتاق زیبای خود بازگردید و از تجمل و آرامش آن لذت ببرید.

 

 هتل ددمان استانبول

 

هتل ددمان استانبول

هتل ددمان استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ددمان استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد